امروز : 26 تیر 1403
بیمارستان کارگرنژاد
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1392/07/17 - 14:48
  • 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZLuh

نشست اعضاء کمیته بازتوانی بیمارستان با اصحاب رسانه

به مناسبت هفته سلامت روان نشستی با حضور اصحاب رسانه و اعضاء کمیته بازتوانی بیمارستان و همچنین اعضاء گروه روانپزشکی در مورخ 16/7/92 برگزار گردید.




         به مناسبت هفته سلامت روان نشستی با حضور اصحاب رسانه و اعضاء کمیته بازتوانی بیمارستان و همچنین اعضاء گروه روانپزشکی در روز سه شنبه مورخ  16/7/92گردید.



جلسه با خیر مقدم توسط ریاست بیمارستان آغاز شد.در ادامه خانم دکتر قریشی در ارتباط با لزوم توجه به سلامت روان و سوق یافتن بیماریها در جوامع از بیماریهای جسمی به بیماریهای اعصاب و روان توضیحاتی ارائه نمودند و اذعان داشتند یکی از ده علت اصلی مرگ و میر در دنیا خودکشی است که سالانه بیش از یک میلیون نفر در دنیا و حدود 5 هزار نفر در ایران از طریق خودکشی جان خود را از دست می دهند.



در ادامه مسئول واحد بازتوانی بیمارستان در زمینه لزوم ایجاد تغییر در اصطلاحات و ادبیات مصطلح روانپزشکی سخنانی ایراد کردند.آقای دکتر احمدوند از اصحاب رسانه خواستند که نقش رابط بین بیمار و پزشک را ایفا نمایند. وی همچنین پیشنهاد کردند ستونهایی در مطبوعات به بهداشت روان اختصاص یابد.



در ادامه آقای دکتر علی فیروزی زاده روانپزشک بیمارستان کارگرنژاد توانائیهای موجود در بیماران اعصاب و روان را خاطرنشان ساختند و اشاره کردند وظیفه همه ما فرهنگ سازی و آشنا کردن جامعه با بیماریهای اعصاب و روان است تا جایی که هیچ خانواده ای از داشتن بیمار اعصاب و روان شرم نداشته باشد.



در پایان مدیرگروه روانپزشکی با اشاره به پیشگام بودن شهر کاشان در زمینه سلامت روان همشهریان از همکاری ارگانهای مختلف و مطبوعات تشکر نمودند.آقای دکتر عکاشه همچنین از اصحاب رسانه خواستند تا از ارائه اطلاعات غلط و ناقص که موجب هراس مردم می شود خودداری کنند.مدیر گروه روانپزشکی در پایان مساعدت مسئولین دولتی را راهگشای مسائل و مشکلات موجود بر سر راه سلامت روان دانستند.




  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 36410
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم